شـرایـط تعـویـض
اگر از مشکات به صورت غیرحضوری خرید کنید، لباس برای شما ارسال خواهد شد، چنانچه مشکل پیش آمده از سمت مجموعه مشکات رخ داده باشد تا 24 ساعت امکان تعویض وجود دارد.
حتماً قبل از ثبت سفارش، سایزبندی و مدل مورد نظر خود را از طریق دایرکت یا واتساپ با کارشناسان مشکات در میان بگذارید
نکته:  محصولاتی که به دلیل انتخاب اشتباه سایز از طرف شما، دچار مشکل هستند متاسفانه غیر قابل تعویض خواهد بود به همین جهت قبل از نهایی کردن سفارش خود حتما راهنمای سایز و اندازه گیری را مطالعه نموده و در صورت هرگونه ابهام با کارشناسان ما در واتساپ، دایرکت ایسنتاگرام و یا تماس تلفنی (9 تا 17) در ارتباط باشید.
نکته: هر یک از محصولات موجود در سایت دارای جزئیات کامل اعم از نوع جنس، اندازه لباس، قد آستین و ... میباشد از همین جهت زمانی که خریدی نهایی میشود به منزله خرید آگاهانه خواهد بود و شامل شرایط تعویض و مرجوع نمیشود.
نکته: محصولاتی که در طرح اقساطی خریداری میشود، به دلیل اینکه سفارش معمولا از یک ماه قبل ثبت شده است و کاربر در اقساط مبلغ را پرداخت کرده است به هیچ عنوان قابل تعویض یا مرجوع نخواهد بود البته زمانی که هنوز محصول برای کاربر ارسال نشده باشد و ایشان درخواست استرداد داشته باشند، 30 درصد جریمه کنسلی خواهد داشت و مجموع مبلغ پرداختی با کسر 30 درصد از مبلغ پیش پرداخت به کاربر برگشت داده خواهد شد.

 
 کالایی که بـدون همـاهنگی با کارشـناسان ارسـال شـود پذیرفته نخـواهد شد



  • حتماً دقت کنید برگشت کالا با همان نامی انجام شود که ثبت سفارش کرده اید.
  • لباس بوی بدن یا عطر نگرفته باشد.
  • کوتاهی یا شستشو انجام نشده باشد.
  • خرابی یا کثیفی در هیچ قسمت لباس ایجاد نشده باشد.
  • لازم است لباس در ساک یا کارتن اصلی خود به خوبی بسته بندی شود.
  • تعویض فقط تا  24 ساعت پس از دریافت کالا مقدور است.
  • استرداد کالا فقط در ایام فروش عادی انجام می شود و در حراج و جشنواره  تعویض یا مرجوع امکان پذیر نیست.
  • تعویض به هر علتی که انجام شود، هزینه پست رفت و برگشت بر عهده مشتری عزیز است.
  • تعویض در هر سفارش فقط یک بار انجام می شود.
 
نحـوه ارسـال سفـارش
هر جای کشور عزیزمان ایران که هستید میتوانید سفارش دل به خواه خودتان را ثبت کنید، ما 4 تا 10 روز کاری سفارش شما را تحویل پست میدهیم. نکته مهم در ارسال محصول در مشکات که قابل توجه هم هست کاهش هزینه ارسال میباشد که بخشی از هزینه را مهمان مشکات هستید.
بعد از اینکه شما سفارش خود را ثبت میکنید، سفارش شما مراحل زیر را طی خواهد کرد و به شما از طریق سامانه پیامکی هر یک مراحل اطلاع رسانی خواهد شد تا در جریان سفارش خود باشید؛


1. ثبت سفارش موفق از طرف شما
2. ارسال سفارش (با توجه به روش ارسالی انتخابی شما)


انتخاب روش ارسال:
در این بخش شما تعیین میکنید که سفارش شما از چه طریقی برای شما ارسال شود؛

  • از طریق پست پیشتاز، بسته تحویل به پست خواهد شد.
  • از طریق ارسال پیک که اگر ساکن گرگان هستید و برای دریافت مرسوله می توانید درخواست ارسال بسته خود را با پیک داشته باشید، که در آن صورت سفارش شما بعد از تایید سفارش توسط کارشناسان مشکات به دستتان خواهد رسید.
 

لازم است حتما اطلاعات مربوط به آدرس خود را به صورت دقیق و کامل وارد نمایید تا در مراحل ارسال مشکلی ایجاد نشود در غیر اینصورت مسئولیت این موضوع با کاربر است و در صورت برگشت بسته، هزینه ارسال مجدد با کاربر خواهد بود.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید