اندام شما چه شکلی است؟

اندام ساعت شنی

مشخصات: شانه و دور سینه پهن، کمر باریک، باسن بزرگ و عریض، ران های پر و گرد فرم بادام زمینی یکی از متناسب ترین فرم های بدن است. بااین نوع اندام شما ارزاد هستید تاهر لباسی که در آن زیبایی و فرم اندامتان کاملا مشخص است استفاده کنید. سعی کنید با تاکید و جلب توجه للرروی کمر، تعادل بین بالاتنه و پایین تنه را حفظ کنید. از چین زیاد در لباس بپرهیزید چون پیراهن های با چین و دراپه اندام شان را حجیم تر نشان میدهد. در انتخاب کمربند دقت کنید، کمربندهای پهن حدفاصل کمر و باسن را می‌پوشاند شما را قد کوتاه نشان میدهد. کفش تخت انتخاب نکنید و سعی کنید کفش های با پاشنه های متوسط بپوشید تا فرم پاهایتان زیباتر به نطر برسد.

 

اندام مستطیلی

مشخصات: عرض یکسان در شانه، سینه، باسن
دراین فرم بدن کمر از بقیه قسمت های بدن باریک تر نیست، شانه و لگن این افراد تقرببا یک اندازه است، فرم بدن این افراد برجستگی های کمی دارد، این افراد اغلب سینه های متوسط یا کوچک و شکم تخت داشته و احتمالا دست و پای لاغری دارند

نبایدها: ریخت و پاش زیادی در استایل، تقویت شکل مستطیل مانند اندام، لباس های بدون کمر، لباس های آور سایز، ایجاد تضاد بین بالاتنه و پایین تنه.

نکات مفید: لباس هایی بپوشید که از قسمت کمر تنگ و چسبان باشند تا کمرتان را باریک تر نشان دهند لباس های یقه والان دار یا تزئینات زیاد در قسمت سینه بپوشید تا این ناحیه از بدن را بزرگ تر نشان دهد.
شلوارهای جین چسبان بپوشید. برای زیباتر نشان دادن پاها دامن کوتاه و پرچین با جوراب شلواری های رنگ روشن بپوشید. برای تعادل در خصوصیات زاویه دار اندامتان از گن فرم دهنده مانند سوتین های فرم دهنده سینه استفاده کنید. شومیز گلدار و گشاد بپوشید زیرا به اندازه ای چشم را منحرف می‌کند که مدل اندام به نظر نمیاد.

 

اندام گلابی

مشخصات: پایین تنه درشت، باسن بزرگ، سینه های کوچک، پاها و ران های درشت، کمر باریک مهمترین نقطه مثبت اندام گلابی فرم و اندام کمر است که باید بیشتر روی آن تاکید کنید و از نشان دادن آن نترسید.
بهتر است از لباس‌های یقه باز مثل یقه هفت باز، یقه قایقی، دکلته یا یقه های با چین و دراپه.
آستین های کلوش و پفی که نمای بهتری از بالاتنه را به نمایش می‌گذارند استفاده کنید. لباس های کوتاه که بلندی قد آنها در بالای زانو میباشد را از کمدتان حذف کنید که باعث کوتاه دیده شدن شما میشوند.

 

اندام سیبی

مشخصات: سینه های متوسط یا بزرگ، کمر پهن، باسن پهن، بالاتنه درشت
با توجه به این ویژگی ها خانم هایی که فرم بدن شان سیبی شکل است لاید طوری لباس بپوشند که بالاتنه طریف تر و لاغر تر نشان دهند، حذف لباسهایی که در قسمت بالاتنه و یقه چین دارند.
ار پوشیدن لباسهای تنگ، لباس های رنگ روشن، لباس های پف دار و پلیسه، پیراهن های کوتاه، تاپ ودامن خودداری کنید.

سمیه رضایی گفت:
بسیار سپاسگزارم از مطلب بسیار خوبی که ارائه کردید.
خیلی دوست دارم مشتری‌تون بشم.
    ادمین مشکات گفت:
    باعث افتخار ماست که در خدمت شما باشیم.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید